تصویر و هنر
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۲ دي

نتفلیکس در ۲۸ دسامبر اعلام کرد بیش از ۴۵ میلیون حساب کاربری فیلم ترسناک Bird Box را در هفت روز تماشا کردند و این آغازی برای رکوردشکنی این سرویس استریم است – اما توجه داشته باشید که نتفلیکس به ندرت معنای اطلاعات را مشخص می‌کند، پس سخت است تا معنای این اندازه را بفهمیم.
متغیرهای زیادی در بیانیه‌ی نتفلیکس وجود دارد. ۴۵ میلیون حساب کاربری دقیقا به تعداد بیننده‌ی خاصی اشاره ندارد، زیرا می‌تواند یک فرد یا یک خانواده باشد. همچنین در توئیت نتفلیکس مشخص نشده که چه تعداد از این‌ها تمام Bird Box یا حتی نصف آن را قبل از اینکه فیلم را تغییر دهند، دیده‌اند. نتفلیکس تعداد بینندگانش را عمومی نمی‌کند و این تعیین تعداد دقیق آن‌ها را سخت می‌کند.
اگرچه برخی از این اطلاعات حالا در حال واضح شدن هستند. سخنگوی نتفلیکس به The Verge گفت، این شرکت تنها کاربری‌هایی را به حساب می‌آورد که حداقل ۷۰ درصد کل مدت زمان اجرا را ببینند. علاوه بر این، هر حساب کاربری ممکن است شامل چندین بار تماشا یا تماشا کننده باشد، اما در این صورت هم فقط یکی شمارش می‌شود.
اما هنوز هم سوالاتی وجود دارد که نتفلیکس به آن‌ها پاسخی نداد، از جمله اینکه چطور ۴۵ میلیون کاربر تنها در هفت روز در مقایسه با رکورد قبلی این فیلم را تماشا کرده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه