گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۹ اسفند

بر اساس مطالعه‌ی جدیدی از CordCutting.com، از هر ۵ نفر ۱ نفر از حساب کاربری شخصی دیگر در زمان پخش ویدئو از نتفلیکس، Amazon Video، و Hulu به عبارتی سرقت ادبی می‌کند. در این بین، نتفلیکس مدت‌هاست مورد این سو استفاده است – ۲۶ ماه، در مقایسه این برای Amazon Prime Video و Hulu به ترتیب ۱۶ و ۱۱ ماه است. در مطالعه آمده، می‌توان دلیل آن را افرادی دانست که رایگان از محصولات نتفلیکس استفاده می‌کنند و به جای یک دوست، اعضای خانواده‌شان محصولات آن را تکثیر می‌کنند – ۴۸ درصد از لاگین والدین‌شان و ۱۴ درصد بقیه هم از اعتبار خواهر یا برادرشان استفاده می‌کنند.
با قیمت پایه‌ی ۷.۹۹ دلار در هر ماه، این دسته از کاربران می‌توانند در یک دوره‌ی ۲۶ ماهه، تقریبا ۲۰۷.۷۴ دلار ذخیره کنند. مطالعه ادعا می‌کند، با این مقیاس این زیان‌ها‌ می‌تواند بیشتر هم شوند. گزارش تخمین می‌زند، نتفلیکس تقریبا ۱۹۲ میلیون دلار از درآمد ماهانه‌اش را از راه دزدی ادبی از دست می‌دهد – که بیش از آمازون و Hulu با ۴۵ و ۴۰ میلیون دلار در ماه است.
نسل هزاره (متولدین ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۴) بیشترین درصد از این افراد را تشکیل می‌دهند. آن‌ها بزرگ‌ترین دسته از این سارقان در نتفلیکس با ۱۸ درصد و Hulu با ۲۰ درصد هستند. اما عجیب است که Baby Boomerها (متولدین بعد از جنگ جهانی دوم) بزرگ‌ترین دسته‌ای هستند که حساب کاربری اشخاص دیگر را برای دسترسی به Amazon Prime Video قرض می‌گیرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه