ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳ آذر

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه‌ی جلسه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در خصوص بررسی پیشرفت‌ها و موانع موجود بر سر راه دولت الکترونیک برگزار شد، با اشاره به نحوه‌ی اتصال کارت سوخت به کارت بانکی گفت: از امروز که صدور کارت سوخت از طریق اپلیکیشن دولت همراه و سایت دولت موبایل آغاز شده است، تا ساعت ۱۱ امروز ۱۵۷ هزار نفر با مراجعه به سیستم دولت همراه درخواست صدور کارت سوخت و اتصال به کارت بانکی را دادند.
وی افزود: روش سوخت‌گیری از طریق کارت بانکی به این طریق است که ۵۵ درصد نازل‌های پمپ بنزین‌ها به سیستم‌های متمرکز ما متصل شده‌اند و ۴۵ درصد نازل‌ها به دستگاه های pos (پرداخت) متصل هستند.
آذری جهرمی تصریح کرد: بانک مرکزی به اپراتورهای پرداخت الکترونیک (psp) دستورالعملی داده که بر مبنای آن دستگاه‌های پرداخت pos باید آپدیت شوند.
وزیر ارتباطات یادآور شد: تمام دستگاه‌ها که به صورت متمرکز در جایگاه‌های سوخت قرار دارند به نازل‌ها متصل شده و به‌روزرسانی و آپدیت نیز شده‌اند.
وی اظهار داشت: به محض ثبت نام کاربر برای اتصال کارت سوخت به کارت بانکی، بانک مرکزی به بانک دارنده‌ی کارت دستور می‌دهد که کیف پول الکترونیکی داخل کارت ایجاد شود و امکان پرداخت مبلغ سوخت از طریق کارت بانکی دارنده کارت سوخت فراهم شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه