ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

اداره‌ی كل نظام ملی مديريت اطلاعات (نما)، با هدف ساماندهی و ارزيابی شركت‌های توانمند و متقاضی ارائه‌ی خدمات در حوزه‌های مديريتی، نرم‌افزار جامع خدمات افتا را از ابتدای مهرماه امسال به بهره‌برداری رساند.
به گزارش روابط عمومی و امور بين‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ايران، در راستای طرح تكريم ارباب رجوع و مكانيزه كردن فرايندهای نظام ارزيابي، صدور و تمديد پروانه‌ی فعاليت خدمات افتا و ايجاد بستر الكترونيكی جهت ارائه‌ی خدمات بهتر، دقيق‌تر، سريع‌تر به متقاضيان، اداره‌ی كل نما، نرم‌افزار جامع نظام ارزيابی و اعتباربخشی خدمات افتا را ايجاد كرد.
گفتنی است، شركت‌های توانمند و متقاضی ارائه‌ی خدمات در حوزه‌های مديريتی، عملياتی، فنی و آموزشی امنيت فضای توليد و تبادل اطلاعات، می‌توانند تمامی خدمات مربوط به متقاضيان دريافت پروانه‌ی فعاليت خدمات امنيت فضای توليد و تبادل اطلاعات از قبيل درخواست ارزيابی، ارسال مدارك، اعلام نتيجه و صدور پروانه‌ی فعاليت، از طريق اين سامانه دريافت كنند.
لازم به ذكر است متقاضيان دريافت پروانه‌ی فعاليت، لازم است ضمن دريافت و مطالعه‌ی فايل «راهنمای سامانه‌ی جامع خدمات افتا» مندرج در پرتال نما، به آدرس الكترونيكي nama.gov.ir نسبت به عضويت و درخواست پروانه‌ی فعاليت در حوزه‌ی مورد نظر اقدام نمايند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه