ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۲ تير

معاون امور رادیوئی رگولاتوری اعلام کرد: امکان ارایه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی در حوزه ارتباطات ثابت فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی گفت: با اعطای پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده‌فروشی، در حال حاضر امکان ارایه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی به شرکتهای مجاز از جمله دارندگان پروانه FCP و Servco فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه خدمات دسترسی بی‌سیم به صورت عمده‌فروشی بر روی باند فرکانسی ۲۶۰۰ مگاهرتز و به صورت TDD ارایه می‌شود تصریح کرد: این فرایند از زمان تدوین پیش‌نویس مصوبه ۲۰۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات آغاز شده و با تصویب مصوبه ۲۲۲ و صدور پروانه "ایجاد و بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم برای ارایه خدمات عمده‌فروشی" به نتیجه رسید.
محسنی افزود: شرکت فناوران نوین بنیان پاسارگاد به عنوان اپراتور دارنده پروانه بهره‌برداری از شبکه بی‌سیم، در ۹۷ شهر از استانهای مختلف کشور سایت‌های LTE ایجاد و راه‌اندازی کرده است که در آینده نزدیک این شبکه از ۹۷ شهر به ۱۲۵ شهر توسعه می‌یابد.
معاون امور رادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت این خدمت باید تقاضای خود را به اپراتور دارنده پروانه ارایه کنند اظهار کرد: دارنده پروانه نیز براساس مفاد پروانه بایستی تمام ظرفیت خود را براساس شرایطی عادلانه، رقابتی و به دور از تبعیض و در قالب قرارداد عمده‌فروشی به متقاضیان واگذار کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه