موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

نسخه جدید موتورولا امکانی را در اختیار کاربر قرار می دهد که عاشقانِ عکاسی مجذوب آن خواهند شد؛ دو سال امکان آپلود تصاویر با کیفیت اورجینال در Google Photos به صورت کاملاً رایگان. گرچه به این امتیاز به طور مستقیم در رونمایی شرکتِ لنوو اشاره ای نشد اما در بخش جزئیات این موبایل هوشمند در سایت موتورولا این قابلیت ذکر شده است، البته در مورد نسخه های آنلاک شده برای اپراتورهای دیگر هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

Google photos برای همه کاملاً رایگان است اما محدود به عکس های زیر 16 مگاپیکسلی و ویدئو های 1080p می باشد، علاوه بر این ها عکس شما را هم به صورت فشرده و با فرمت “.jpeg” ذخیره می کند. در صورتی هم که بخواهید عکس خود را به صورت اورجینال و با حجم و کیفیت اصلی ذخیره کنید تنها راه شما استفاده از GoogleDrive است که آن هم ماهیانه فقط 15 گیگابایت در اختیار شما قرار می دهد. برای دسترسی به آپلود 100 گیگ هم شما باید ماهانه 1.99دلار به گوگل پرداخت کنید.

اگر قصد خرید Moto Z را ندارید و دست بر قضا گوشی شما Nexus است، به نظر می رسد شما هم از این امتیاز برخوردار هستید و نمی دانید(!)، شما هم می توانید عکس های خود را در GoogleDrive با همان کیفیت و حجم اصلی ذخیره کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

افزایش 40 درصدی ویروس های اندرویدی در سال گذشته