موبایل و تبلت
مصطفی طبری۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۴ آبان

قابلیت Split View که اپل آن را در iOS 9 ارائه کرد برای انجام مالتی تسکینگ بر روی تبلت آیپد بسیار کارآمد است، اما مشکل اینجاست که تنها اپلیکیشن های خود اپل از این قابلیت پشتیبانی می کنند.
در روز پنجشنبه گوگل با ارائه نسخه جدید مرورگر کروم اعلام کرد که یکی از تغییرات صورت گرفته اضافه شدن پشتیبانی از این قابلیت در نسخه iOS است. اکنون کاربران می توانند مرورگر کروم و یک اپلیکیشن دیگر را در کنار یکدیگر داشته باشند. این ویژگی علاوه بر آیپد ایر 2 و آیپد مینی 4 بر روی آیپد پرو نیز کار خواهد کرد.
ویژگی Split View با قابلیت Slide Over تفاوت دارد، چرا که ویژگی دوم در واقع به شما اجازه می دهد زمانی که در یک اپ هستید یک اپلیکیشن دیگر را در سمت راست باز کنید اما اجازه ندارید بطور همزمان در هر دو اپلیکیشن کار کنید. این قابلیت که در آیپدهای قدیمی تر نیز کار می کند توسط مرورگر کروم پشتیبانی می شود.
وقتی صحبت از مالتی تسکینگ می شود مرورگر وب یکی از مهمترین اپ هایی است که یک کاربر می تواند استفاده کند. پیش از این مرورگر سافاری تنها مرورگری بود که از ویژگی Split View پشتیبانی می کرد، اما حالا گوگل نیز آن را در کروم ارائه می دهد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مقایسه دوربینNexus 5X و iPhone 6S