موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

نت هر ساله تقریباً زمان آن رسیده که پرچمدار سری “S”، گلکسی سامسونگ نسخه سنگین تر، سرسخت تر و در واقع نسخه “S7 Active” خود را منتشر کند.


شرکت از محصول جدیدش پرده برداری کرده، “S7 Active” یک نسخه خاص و از نظر فیزیکی قویتر از “S7” می باشد که توسط “AT&T” ساپورت میشود، اما مثل نسخه استاندارد قبل این بار فقط یک گوشی هوشمند زمخت تر با یک کاور ضد آب نیست.


مدل امسال یک صفحه نمایش 5.1 اینچی نشکن و البته یک باطری بسیار قویتر نسبت به نسخه استاندارد در خود جای می دهد.


به جای باطری 3000mAh که در نسخه استاندارد جایگذاری شده بود یک باطری غول پیکر 4000mAh-ای با خود به همراه دارد که در یک روز کوهنوردی سخت و طاقت فرسا شما را تنها نخواهد گذاشت.


کانفیگ داخلی اما تقریباً همان کانفیگ نسخه استاندارد می باشد.
یک صفحه نمایش “quad HD” و پردازنده “Snapdragon 820”، “4GB” رم، “32GB” حافظه داخلی، سنسور تشخیص اثر انگشت، یک دوربین “12MP” که دوربین اصلی دستگاه است و دوربین جلوی “5MP”-ای. ایراد گرفتن حقیقتاً سخت است آن هم وقتی که نسخه استاندارد به خودیِ خود یکی از قویترین های امسال بود. خود را برای یک دیوایس گران قیمت آماده کنید مخصوصاً اگر طرفدار ماجراجویی و سفر هستید، “Galaxy S7 Active” همراه خوبی برایتان خواهد بود.


این دیوایس 10ام ماه ژوئن (21ام خرداد ماه) با قیمتی معادل با قیمت بالای “S7 Edge” راهی بازار خواهد شد. قیمت های AT&T اعلام شده به شرح زیر است.
26.5دلار ماهانه طبق برنامه “standard Next plan” و 33.13دلار از طریق قرارداد سالانه عادی این اپراتور بزرگ و قدرتمند.


برچسب هاGalaxy S7Samsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل