موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۱ شهريور

به گزارش مهر به نقل از ورج، در اوایل سال جاری میلادی شرکت موتورلا موبایل جدید و ارتقا یافته از موبایل تاشو ریزر را با قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه کرد.
اما این دستگاه اشکالاتی داشت، مانند لولای نامناسب، دوربین‌های ضعیف و باتری کم ظرفیت. اکنون این شرکت چینی از نسل دوم موبایل ریزر رونمایی کرده که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند، دوربین‌های بهتری دارد و نرم افزار آن کارآمدتر است.
در کل طراحی موبایل ریزر جدید شباهت زیادی به نسخه اصلی این موبایل تاشو دارد. دستگاه دارای یک نمایشگر اصلی تاشو ۶.۲ اینچی و یک نمایشگر اوال ای دی ۲.۷ اینچی ثانویه در بخش بیرونی است. در نمایشگر ثانویه نوتیفیکیشن ها و قابلیت‌های دیگر دستگاه نمایش داده می‌شوند. البته قیمت این دستگاه نیز ۱۰۰ دلار کمتر از نسخه قبلی و ۱۳۹۹ دلار اعلام شده است.
داخل موبایل نیز تغییراتی ایجاد شده است. در ریزر تاشو جدید از پردازشگر اسنپ دراگون ۷۶۵G استفاده شده که سرعت بیشتری دارد و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی دستگاه نیز دوبرابر و ۲۵۶ مگابایت شده است. باتری این موبایل نیز ۲۸۰۰ میلی آمپری است.
یکی دیگر از تغییرات سخت افزاری مهم این دستگاه وجود حسگر اثر انگشت پشت موبایل و دوربین‌هایی کاملاً جدید است.
دوربین‌های اصلی ریزر کیفیت مناسبی نداشتند؛ دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل بود. اما در ریزر جدید دوربین‌ها ارتقا یافته‌اند. یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی برای سلفی و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر جدید لیزر اتوفوکوس پشت موبایل نصب شده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه