سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

بازی Gone Home محصولی از کمپانی The Fullbright Company در سال 2013 می باشد. توسعه دهندگان این بازی به تازگی تصمیم گرفته اند که نسخه PC این بازی را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان آن قرار دهند. این بازی از سری بازی های ماجراجویی است که گیمر باید اشیا را در بازی پیدا کند.
پس از انتشار این بازی در سال 2013 حجم عظیمی از نظرات و نگرش های مثبت به این بازی از سمت رسانه ها بیان شد. در حال حاضر نظراتی که از کاربران در سایت Steam به ثبت رسیده است حدود 13 هزار کامنت می باشد. البته قابل ذکر است این بازی در کنفرانش VGX 2013 عنوان برترین بازی ماجراجویی را برای PC دریافت کرده است.
کاربران تا تاریخ 14 نوامبر می توانند بازی Gone Home را از سرویس itch.io دانلود کنند. پس به کاربران توصیه می کنیم کمی عجله کنند چون تا این تاریخ تنها یک روز باقی مانده است.
شخصیت اصلی داستان در این بازی، از یک سفر تعطیلاتی خارج از کشور بازگشته است. خانواده ی وی که می خواستند شخصیت اصلی را پس از برگشتن از سفر ملاقات کنند بدون هیچ خبری ناپدید می شوند. حال نقش اول بازی باید با استفاده از جزئیاتی که در دست دارد راز این ماجرا را افشا کند.
در حال حاضر بازی Gone Home برای کاربران PC، Xbox One و PlayStation 4 ارائه شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه