سرگرمی
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

توسعه دهندگان بازی Destiny 2 امروز نسخه ی آزمایشی این بازی را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دادند. بر اساس این گزارش گیمر ها می توانند از این فرصت برای پیدا کردن باگ های بازی استفاده نمایند.
بر این اساس توسعه دهندگان استودیو Bungie تصمیم گرفته‌اند تا نسخه ی نمایشی سرنوشت 2 را به صورت کاملا رایگان از طریق برنامه‌ی Blizzard در اختیار علاقه مندان کنسول های بازی РС, PS4 و Xbox One قرار دهند. خبر خوب برای گیمر ها این است که در نسخه ی آزمایشی این بازی شما می‌توانید بودن در سیاه زحل و کره ی ماه را تجربه کنید. یکی دیگر از مزیت های نسخه ی وجود کلن هاست که با ملحق شدن به آن ها می توانید امتیاز کسب کنید.
خبر خوش دیگر این است که تمام موفقیت هایی که در نسخه‌ی آزمایشی کسب می کنید بلافاصله پس از خرید نسخه‌ی اورجینال و نصب آن، به نسخه ی اصلی انتقال پیدا می‌کند. در حال حاضر این بازی با تخفیف عرضه می شود اما به نظر می‌رسد تا کاربر نسخه آزمایشی را تجربه کند و تصمیم نهایی را برای خرید بگیرد، حراج نیز تمام خواهد شد. گفتنی است این بازی با ویزگی های خود، می‌تواند ساعت‌ها کاربر را وارد دنیایی پر از هیجان کند. ازدیگر ویزگی های مثبت این بازی، صداگذاری حرفه ای و موسیقی بازی است که حس کاربر را در صحنه های بازی دو چندان می‌کند. Destiny 2 برای صاحبان کنسول ها در در 6 سپتامبر و برای کاربران PC در 24 اکتبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه