موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد

اپل پنجمین نسخه‌ی بتای iOS 12 را چند روز پیش منتشر کرد. 9to5mac سر نخ‌هایی از فایل‌های دسته‌بندی شده را پیدا کرده که مربوط به دیوایس‌های دو سیم کارته هستند. بنابراین می‌توان انتظار حداقل یک مدل آیفون با دو سیم کارت را داشت.
گفته شده اپل در ماه سپتامبر از سه مدل جدید آیفون رونمایی می‌کند. علاوه بر iPhone X به‌روزرسانی شده، این شرکت احتمالا نسل دوم بزرگ‌تر iPhone X Plus را اعلام می‌کند.
همچنین اپل قصد دارد تا ناچ را با جایگزینی در iPhone 8، به دیوایس‌های بیشتری وارد می‌کند. از ویژگی‌های این iPhone، نمایشگر LCD با اندازه‌ی ۶.۱ اینچی با ناچ، همینطور یک دوربین تک در پشت دستگاه است. این مدل به احتمال زیاد گران‌تر از iPhone 8 موجود در بازار است.
در گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل به دنبال فروش آیفون‌هایی با دو سیم کارت است. البته مشخص نیست که آیا اپل قصد گنجاندن یک سیم کارت با اندازه‌ی نرمال و سیم‌کارت ثانویه‌ی الکترونیکی مانند Apple Watch را دارد و یا خیر.
اما بر اساس اسناد منتشر شده، این مدل به فرد اجازه‌ی اضافه کردن دو سیم کارت فیزیکی را می‌دهد – اشاراتی به "وضعیت سیم کارت دوم" و "سیم کارت ثانویه" دارد.
همینطور اپل می‌تواند پشتیبانی دو سیم کارت را به برخی از مدل‌هایش محدود کند. برای مثال، با اتکا بر شایعات به iPhone X Plus، یا احتمالا مدل‌های گران‌قیمت OLED محدود می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه