اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ فروردين

شرکت Apple طی امروز اقدام به به‌روزرسانی اپلیکیشن Android برای سرویس Apple Music خود کرد. این حرکت به‌منظور مطابقت دادن رابط کاربری این اپلیکیشن و سرویس Apple Music از طریق iTunes برای سیستم‌عامل‌های iOS ،macOS و Windows صورت گرفته است.
نسخه‌ی 2.0.0 اپلیکیشن Android که در حدود 10 الی 50 میلیون بار از فروشگاه Google Play  دانلود شده ازنظر ظاهر و عملکرد کاملاً متفاوت از نسخه‌ی ابتدایی این اپلیکیشن است که در سال 2015 عرضه شد.
در ماه سپتامبر Apple ظاهر جدیدی به اپلیکیشن iOS داد که متمرکز بر پاراگراف‌های بزرگ‌تر سیاه، سفید و قرمز و همچنین تصاویر و باکس‌های بزرگ‌تری بود. باید گفت که در این نسخه‌ی تغییر یافته درهم‌ریختگی کمتری نیز مشاهده می‌شود.
اما اپلیکیشن Android به مدت 6 ماه کاملاً دست‌نخورده باقی ماند. هر آنچه در نسخه‌ی قدیمی Apple Music برای Android موجود بوده در نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی آن تغییر کرده است، همچون Beats 1 shows و عملکرد جستجو. اما هم‌اکنون در صفحه‌ی Now Playing می‌توانید متن آهنگ را مشاهده کنید. همچنین لیست پخش My New Music Mix که قابل قیاس با Discovery Weekly متعلق به Spotify است نیز در دسترس می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه