تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ شهريور

مایکروسافت در حال کار بر روی تجربه‌ی واقعیت مجازی Halo برای پلتفرم Windows Mixed Reality خود است. استدیوی مسئول نظارت بر Halo، Developer 343 Industries، قبلا نمایشی از هدست واقعیت افزوده‌ی HoloLens را ایجاد کرده است که همچنان در مراحل اولیه‌ی آزمایش در مایکروسافت است. اما حالا تیم 343 بازی Halo را توسعه می‌دهد که هنوز در اولین موج محتوا برای واقعیت چندگانه‌ی ویندوز به عنوان یک محصول مصرف‌کننده‌ی کامل است.
Windows Mixed Reality، تلاش مایکروسافت برای دموکراتیزه کردن واقعیت مجازی است، به طوری که هر نمایشگر سربندی قابلیت دسترسی به هر بخش از نرم‌افزارهای VR را دارد. مایکروسافت در پستی در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که با شرکای خارجی و همچنین تیم‌های داخلی خود همکاری می‌کند تا تجربه‌های VR و AR را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورد.
برای روشن ساختن آنچه در راه است این شرکت تصویری شامل تعدادی از مارک‌ها و بازی‌هایی که طی چندین ماه آینده در Windows Store معرفی می‌شوند را اضافه کرده است. این تصویر شامل برنامه‌هایی همچون واقعیت مجازی اجتماعی آنلاین، شبیه ساز حرکت آهسته‌ی نینجا و پلتفرم توزیع ویدئو است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه