موبایل و تبلت
الناز فرجی۹:۲۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۷ تير

ماه هاست که گزارشات حاکی از این است که اپل در حال ساختن آی فون 4 اینچ جدیدش برای خریدارانی است که هنوز میخواهند موبایلشان در دستشان به راحتی جا بگیرد .چندین اخبار حاکی از اینند که اپل از همین حالا هم با تولید کنندگان برای صفحه های نمایش وارد معامله شده است. و این هفته اپل آی پاد لمسی خود را تقویت کرد و این نشانه ی خوبی از چیزی است که میتوانیم از یک iphone 6c  احتمالی انتظار داشته باشیم.
اپل سالها بود که آی پاد تاچ را در حالت سکون قرار داده بود اما این قضیه در روز چهارشنبه وقتی که اپل ، آی پاد لمسی نسل ششم را بیرون داد تغییر کرد. که به نظر میرسد تقریبا تمام چیزهایی را که میشود از یک iPhone 6c   4 اینچ انتظار داشت را دارد.این وسیله دارای تراشه های A8 و M8 است که در آی فون 6 هم پیدا میشود و این وسیله را از هر دو مدل iphone 5s  و iPhone 5c 2013 ، سریع تر میکند.
به علاوه این وسیله تقریبا همان دوربین های قدرتمند در آی فون را دارد، فقط مشخصات رسمی آی پاد جدید لمسی را با سخت افزار آی فون هایی که در حال حاضر توسط اپل فروخته میشوند مقایسه کنید. و متوجه میشوید که تمام مشخصات آی پاد لمسی به خوبی در مقابل آی فون های فعلی می ایستد.
یک مودم و یک سنسور اثر انگشت touch ID ، یک دوربین بهتر ، یک پردازشگر A9 و رم اضافی . این آی پاد لمسی میتواند به مرور به یک گجت سرسخت تبدیل شود که اپل در آخر آن را به جای iphone 6c  4 اینچ جدید خواهد فروخت. همه ی اینها در حال حاضر به صورت گمانه زنی است. اما شکی  در این زمان راجع به این وجود ندارد که آی پاد بیشتر و بیشتر شبیه آی فون کوچکتری در آینده خواهد شد که خیلی از خریداران مایل به خریدنش خواهند بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل