موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور

در حالیکه در های نمایشگاه های IFA  messe برلین بسته شده و نمایشگاه داران شروع به خالی کردن غرفه ها و جمع کردن همه ی گنجینه های تکنولوژی میکنند ، Gizmag باز نگاهی به 3 روند تکنولوژی می اندازد که در نبرد جذب مخاطب در IFA2015 پیروز شدند . این وسایل که توجه همه را جلب کردند به مرکز صحنه آمده و به آرامی بر نمایش قوی ساعت های هوشمند، سایه میاندازند . با تکنولوژِی HDR TV که قرار است یک شی بزرگ در اتاق پذیرایی برای تفریح باشد .
در آخرین نمایش لوازم الکترونیکی IFA ، اینترنت چیزها که اشیا هر روزه مانند یخچال ها ، سیستم های موزیک، تلوزیون ها و سیستم های امنیت خانگی همه به صورت شبکه ای متصل اند ، خیلی بیشتر از یک اصطلاح است که این سو و آن سو شنیده میشود ، نوعی عمل حمایتی به رویداد های اصلی است . نشانه ی چیزهایی که میایند ، چیزهایی که باید رویشان سرمایه گذاری کنیم . تغییر قطعی در رویداد امسال وجود داشت ، با تولید کنندگان لوازم الکتریکی که زندگی در خانه ی متصل را آسان تر کرده و برخی صورت حساب بالایی نیز گرفتند.


کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ به عنوان مثال، با اظهارنامه ی قطعی طویلی از تعهد کمپانی به آینده ی گجت متصل شروع کرد . رئیس سامسونگ اروپا ، YH Eom گزارش کرد که کمیسیون اروپایی به بازار انبوه قیمت میدهد که تا پایان 2010 ارزش یک تریلیون یورو پیدا کند و شرکت امیدوار است که با کار کردن با شرکای بازار را بگیرد و فضا را طوری بسازد که حمایت از میلیون ها دستگاه متصل  که اینترنت چیزها را در 5 سال آینده میسازند ، لازم و ضروری شود.
غرفه ی ال جی که به اندازه  ی یک اتاق پذیرایی بود، به دید و نظرش درباره ی خانه ی متصل اختصاص داده شده بود ،همچنین به تصویر کشی سیستم های تهویه ی هوا، ماشین های ظرف شویی، سنسور های پنجره و دوشاخه های هوشمند که در شبکه حاضرند و به کاربرهایشان امکان گفتگو و ابزار کافی برای تنظیم و کنترل از راه دور وسایل الکترونیکیشان را میدهند . علاوه بر گمان های انبوه معمول مانند وسایل الکترونیکی آشپز خانه ی متصل و سیستم های طبیعی خانه ، پاناسونیک یک دریچه ی دیجیتالی تعاملی مربوط به آینده ی نزدیک دارد ، که عکس های آرام و در حال حرکت را در ذهن صاحبان خانه به جریان میاندازد.


تولید کنندگان آلمانی ، bosch  و siemens هر دو دستگاه های خانه ی متصل را در نمایش داشتند ، جاییکه یک اپلیکیشن برای کنترل وسایل خانه مانند یخچال به کار میرود. و دوربین هایی  وجود دارند که به کاربر این امکان را میدهند که وسایل را از دور چک کنند . درضمن AEG تصمیم گرفت که از تکنولوژی دوربین استفاده کند تا به آشپزهای خانه اجازه ی دیدن چیزی که دارد در فر هوشمند ProCombi plus پخته میشود تا به  صورت زنده ببینند . در جایی دیگر، نیتو جاروبرقی روباتی همراه وای فای اش را معرفی کرد و netatmo یک بادنما به دستگاه weather station اش اضافه کرد ، و هر دوی اینها میتوانند توسط یک اپلیکیشن موبایل نظارت شوند . با تولید کنندگان بزرگ و کوچکی که به نظر میرسد متعد به آینده ی متصل اند ، تنها چیزی که باقی میماند این است که ببینیم آیا مصرف کنندگان آگاه به تکنولوژی در این آینده ی انبوه خرید میکنند جمعیت زیادی از همه ی دسته ها که دور وسایل هوشمند IFA2015 جمع شده بودند به ما پاسخ "بله" را میدهد .

Rise of the smartwatch


تسلط ساعت مچی های هوشمند
درحالیکه ساعت های هوشمند سال گذشته حضور قوی ای داشتند، تولید دو نام بزرگ خیلی از توجه ها را در IFA  ی امسال به این محصول مچی جلب کرد 
گرچه motorola moto 360 نسل دوم چیزهای زیادی دارد ( در دو سایز میاید ،  رنج وسیعی از گزینه های ساخت دارد  و تخمین زده شده که با یک بار شارژ تا دو روز قابل استفاده است) ، samsung gear s2 واقعا نمایش را برد . ساعت مچی هوشمند tizen جدید سامسونگ برای کاربران کنترل سه گانه فراهم کرده است - صفحه ی لمسی، دکمه در دو طرف و دکمه ی چرخان برای بالا و پایین بردن - که بسیار آسان است و به شما این امکان را میدهد که وقتی در حال خواندن اطلاعات از صفحه هستید، انگشتتان را از سر راه بردارید .
gizmag نیز نگاه و نقد دقیقی بر روی asus zenwatch2 مد روز و huawei داشته است که این دومی تجملی ترین ساختی که تا به حال در بین ساعت مچی های اندروید دیده ایم را داشته است . در یک جای دیگر ، tomtom نیز با اسپارک به دنیای پوشیدنی های ورزشی وارد میشود و ال جی هم ساعت urbane اش را به نمایش گذاشت، که شامل بدنه ی طلای 23 عیار و بند چرمی دست ساز پوست تمساح میشود.
در حالیکه این ساعت مچی های هوشمند ممکن است تکنولوژی های حیاتی ای نباشند ولی بسیار سریع رشد میکنند . asus و motorola بیش از بیش تصمیم دارند تا گزینه های زیبایی شناسی زیادی را برای کاربران فراهم کنند ، در حالیکه huawei در زمینه ی کیفیت این وسایل پوشیدنی اندروید بسیار عالی عمل میکند . گیر اس 2 ی سامسونگ اگرچه بهترین طراحی را نشان میدهد، با نرم افزار اصلاح شده ، سخت افزار خوب و کنترل عالی .

سه حرف : HDR


HDR مخفف رنج پویای بالاست ، تکنیکی که در عکاسی و فیلمبرداری برای بیننده تصویر رنگی و روشنایی را فراهم میکند که نزدیک به چیزیست که ما در زندگی واقعی میبینیم . حالا HDR به تلوزیون میاید .
رئیس سونی ، کاز هیرای در کنفرانس مطبوعاتی شرکت در IFA گفت: یکی از هیجان انگیز ترین پیشرفت ها برای بیننده پدید آمدن رنج پویایی بالا یا hdr  است . HDR طوری که فیلم ها در تلوزیون شما به نمایش در میاسند را عوض میکند .با محدوده ی بیشتر و شفافیت و کنتراست و بدون تراکم . بنابراین شما میتوانید واقعا تفاوت ها را ببینید ، به خصوص در نواحی روشن و تاریک صفحه . و این بدین معنی است که کیفیت چیزهایی که میبینید بیش از پیش به چیز هایی که در تجربه ی واقعی میبینید نزدیک میشود. "
همه ی نام های بزرگ تولید کنندگان تلوزیونی ،تلوزیون هایی قادر به پشتیبانی از HDR داشتند، مانند ال جی ، سامسونگ، پاناسونیک، فیلیپس، و البته سونی .به کسانی که از IFA دیدن کردند فرصت مقایسه ی تجربه ی تلوزیون های HDR و غیر HDR داده شد . که در مکان های مکعب مانندی در غرفه های کمپانی قرار داده شده بود.
و ما اعتراف میکنیم که تحت تاثیر تجربه ی HDR تصاویر قرار گرفتیم، گرچه ممکن است تاثیرش در اتاق پذیرایی فرق کند . و بعد موضوع عدم وجود محتوای قابل پخش در آن لحظه است . کسانی که این دستگاه را برای اولین بار میگیرند باید صبر داشته باشند . اما ما فکر میکنیم که ارزش صبر کردن را داشته باشد . مطمئن باشید از گالری ما برای عکس های بیشتری از این نمایش دیدن کنید و بقیه ی پوشش خبری IFA را هم بررسی کنید .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تصاویری جذاب ازGear S2 ، ساعت هوشمند جدید سامسونگ