گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ آبان

Essential به خط پایان نرسیده است، حداقل هنوز این اتفاق نیافتاده است. این سازنده‌ی محصولات دیجیتال، جدیدترین محصول خود را معرفی کرد که یک آداپتور جک هدفون مغناطیسی ۱۴۹ دلاری است. Essential وعده‌ی فروش آن را در دسامبر ۲۰۱۷ داده بود. این شرکت اولین‌بار در ماه ژوئن اعلام کرد فروش این وسیله‌ی جانبی را از تابستان آغاز می‌کند، اما ظاهرا از تاریخ تعیین شده مدت‌ها پیش گذشته است.
این محصول که به طور رسمی Audio Adapter HD نام دارد، ۱۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده که حدود ۳۰ درصد هزینه‌ی خوده موبایل است. کاربران می‌توانند این محصول جدید را از Amazon ،Best Buy، و دیگر خرده‌فروشی‌ها تهیه کنند.
معلوم نیست این ابزار جانبی بتواند نقطه‌ی قوتی برای شرکت باشد. Essential از فروش ضعیف اولین تلفن‌هایش، با حدود ۹۰ هزار واحد در شش ماهه‌ی نخست سال ضربه خورد. پس از آن، بنابر گزارش‌ها، این شرکت برنامه‌هایش برای انتشار دومین گوشی را کنسل کرد، و حدود ۳۰ درصد از کامندان خود را در ماه گذشته اخراج کرد، این شرکت این اقدام را با عنوان "تصمیم سخت" توصیف کرد.
Andy Rubin، مؤسس شرکت در دسامبر سال گذشته پس از نخستین افشاگری‌های عمومی درباره‌ی اتهامات مربوط به سوء رفتارهای جنسی در زمان حضور در گوگل، به Essential بازگشت. در حال حاضر هم مشخص نیست آیا وی همچنان قادر به اداره‌ی شرکت باشد یا نه، چراکه بررسی‌های اخیر نیویورک‌تایمز که اواخر ماه قبل منتشر شدند نشان داد گوگل به Rubin، مبلغ ۹۰ میلیون دلار برای ترک این شرکت در سال ۲۰۱۴ پرداخته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه