ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از برگزاری نشست تخصصی آشنایی با طرح حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری از سری نشست های نسل سوم دیجیتال خبر داد.
نشست تخصصی آشنایی با طرح حمایت از توسعه رویکردهای نوین آموزش و یادگیری از سری نشست‌های برنامه نسل سوم دیجیتال، با هدف آشنایی با حمایت‌ها و تسهیلات مدنظر در این طرح و معرفی تجربیات موفق ملی و بین المللی فعال در حوزه آموزش به صورت مجازی برگزار می‌شود.
این نشست از ساعت ۱۳ تا ۱۶ روز دوشنبه ۲۴ خردادماه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، ستاد فرهنگ‎سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
در این طرح که با هدف حمایت از حرکت به سمت پارادایم جدید در حوزه آموزش و با در نظر گرفتن مشوق‌های مختلف برای مراحل مختلف توسعه کسب وکار، از صاحبان ایده تا کسب‌وکارهای بزرگ در نظر گرفته شده، سعی بر این است تا با ارائه حمایت‌های مالی و غیرمالی از مجموعه‌های فعال در حوزه‌های فناورانه منتخب و متمرکز بر حوزه آموزش، حمایت شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه