ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ ارديبهشت

سایت‌های پرسرعت نسل ۳ سدهای دز، کرخه، کارون سه و مسجدسلیمان تجهیز و راه‌اندازی شدند.
به گزارش ایلنا از خوزستان، درپی افزایش کم سابقه آورد سدهای کرخه و دز و در بازدید جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سد اندیمشک و با پیشنهاد مدیر مخابرات منطقه خوزستان و اخذ موافقت از وزیر ارتباطات، سایت‌های 3G همراه اول در منطقه سدهای دز، کرخه، کارون ۳ و مسجد سلیمان توسط تیم های فنی و عملیاتی ارتباطات سیار منطقه خوزستان دربازه زمانی مقرر، تجهیز و راه‌اندازی شدند.
گفتنی است، در سیل اخیر، به منظور بازدید مستمر مسئولین و مقامات کشوری و استانی به ویژه اصحاب رسانه برای تبادل اطلاعات، تجهیز و راه‌اندازی سایت‌های پرسرعت همراه اول سدهای خوزستان ضروری و مورد نیاز است.
از سوی دیگر، ۳۰ روستای شهرستان اندیکا تحت پوشش شبکه ارتباطی همراه اول قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به همت و تلاش تیم های فنی و عملیاتی حوزه ارتباطات سیار منطقه، سایت‌های GSM روستایی صالح ابراهیم و خر زهره شهرستان اندیکا به سایت پرسرعت همراه اول تجهیز و ارتقاء یافتند.
با تجهیز و راه‌اندازی این سایت‌ها، ۳۰ روستای شهرستان اندیکا زیر پوشش شبکه‌ی همراه اول قرار گرفتند و اختلال ارتباطی روستاها مرتفع گردید.
با راه‌اندازی این شبکه، مردم شریف این روستاها می‌توانند با استفاده از شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت همراه اول، از خدمات دولت الکترونیک بهره‌مند شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه