گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

در پرتال evo-rus.com به تازگی آماری در مورد سیستم عامل کاربران اینترنت منتشر شده که نشان می دهد کدام یک از سیستم عامل ها بیش از بقیه بر روی سیستم های کامپیوتری کاربران نصب شده است. بر اساس این آمار تقریبا 90 درصد کاربران از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند.
به گفته نماینده این شرکت برای جمع آوری اطلاعات در مورد انواع سیستم عامل های مورد استفاده توسط کاربران حدود 160 میلیون نقطه دسترسی شبکه به منابع اینترنتی پردازش شده است. جالب است بدانید اکثر سیستم های موجود بر روی سیستم عامل Windows 7  و  Windows XP اجرا می شوند.
در حال حاضر Microsoft توسعه و بروزرسانی سیستم عامل های قدیمی را متوقف کرده است، اما تا سه سال از نسخه های قدیمی خود پشتیبانی خواهد کرد. هم اکنون یک چهارم (25,3%) از کاربران سیستم عامل های ویندوز را کاربران Windows 10 تشکیل می دهند. کاربران Windows XP هم در حدود 9,17% از نمودار را تشکیل می دهند. بیشترین کاربران سیستم عامل ویندوز را کاربران Windows 7 به میزان (47,2%) به خود اختصاص داده اند.
دیگر سیستم عامل های موجود نیز به صورت: Apple macOS - 6,32%، Linux 2,27%  و  4,69% هم به دیگر سیستم عامل ها مربوط می شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه