گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ اسفند

در آگوست ۲۰۱۸، پس از همکاری استراتژیک بین دو شرکت اسپاتیفای و سامسونگ، اسپاتیفای تبدیل به سرویس استریم موسیقی آینده‌ی سامسونگ شد که در ابتدا متمرکز بر ارائه‌ی اسپاتیفای در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ بود.
حالا، با آغاز فروش Galaxy S10، این دو شرکت همکاری‌ها برای پیش نصب اسپاتیفای را در محصولات سامسونگ گسترش داده‌اند، از جمله‌ی این محصولات Galaxy S10، S10 + ، S10e، و S10 5G، همچنین Galaxy Fold و برخی گوشی‌های رده پایین‌تر هستند.
علاوه بر این، اسپاتیفای گفت، مشتریان آمریکایی که S10 جدید را خریداری می‌کنند، چنانچه مشتریان جدیدی باشند، برای شش ماه از دسترسی رایگان Spotify Premium بهره‌مند می‌شوند.
از زمان اعلام آغاز همکاری این دو شرکت در سال گذشته، جزئیات بیشتری در مورد مشارکت آن‌ها منتشر نشد. اما این دو می‌گویند بحث‌های زیادی برای کارهای آینده انجام داده‌اند. با این حال، پیش‌نصب اسپاتیفای بر روی تلفن‌های سامسونگ احتمالا از روز اول مورد توجه بوده است.
مشارکت اسپاتیفای – سامسونگ، نه تنها به این معناست که اسپاتیفای حالا ادغام بیشتری در سرویس‌هایی چون Bixby خواهد داشت، بلکه به طور بالقوه به دو شرکت اجازه‌ی همکاری و همپوشانی متقابل پلتفرم‌هایشان را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه