ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۰ تير

به گزارش ایسنا، آمار ثبت‌شده در سه ماهه‌ی ابتدایی سال‌جاری در سامانه شکایات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، حاکی است که مناطق شمالی کشور بیش‌ترین شکایت و مناطق غرب و شمال‌غربی کمترین شکایت را دارند و در این شکایات، مشکلات مربوط به اینترنت نقش پررنگی ایفاء می‌کند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این امکان را برای کاربران ایجاد کرده تا در صورتی که از هر یک از خدمات اینترنتی، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان شکایتی دارند، با مراجعه به سامانه ثبت شکایات مبتنی بر مکان‌نمای جغرافیایی، شکایت خود را ثبت کنند تا رگولاتوری به بررسی شکایات آن‌ها بپردازد.
بر این اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات رادیویی بر اساس تعداد تیکت‌های ثبت‌شده در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکین و مناطق نه‌گانه (منطقه شمال، مرکزی، شمال شرق، جنوب، آذر، جنوب غرب، جنوب شرق، غرب و شمال غرب) سازمان در سراسر کشور در سه ماهه‌ی ابتدایی سال جاری ارائه شده است.
این گزارش نشان می‌دهد بر اساس بررسی انجام‌شده روی داده‌ها، بیش‌ترین شکایت مشترکین در منطقه شمال و کمترین تعداد شکایات مربوط به مناطق غرب و شمال غرب است. آمار کلی شکایات مطروحه رشد داشته و از ۷۸۵۸ مورد در اردیبهشت ماه به ۸۵۲۳ مورد در خرداد ماه سال جاری رسیده است.
بررسی‌ها حاکی است که شرکت مخابرات ایران به تنهایی ۴۱.۳ درصد از کل شکایات را در بازه‌ی خردادماه در تمام مناطق به خود اختصاص داده است؛ در این بین مشکلات مربوط به اینترنت نقش پررنگی ایفا می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه