سرگرمی
سارا محمد علیئی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت

بتسدا به تازگی تریلر بازی جدید Fallout 4: Far Harbor را منتشر کرده است این بازی با نوع جدیدی از سلاح و زره های پوشیدنی، سفینه های جدید ودشمنان قدرتمند ارائه خواهد شد. البته در این سری بازیکن به شهر جدیدی برای ماموریت اعزام خواهد شد.
Far Harbor - یک شهر ماهیگیری است که توسط نیروهای خشن و جنگجو احاطه شده است.
نام این شهر از ایالت مین واقع در شمال شرقی آمریکا الهام گرفته شده است.
ساکنان توسط افراد خشن و بسته شده. مین بیشتر به خاطر مناظر طبیعی از جمله ناهمواریها، سواحل عمدتاً صخرهای، جنگلهای انبوه و آبراههای زیبایش برای نشه این بازی در نظر گرفته شده است. دراین بازی شهر در غباری از رادیواکتیو مدفون شده و حتی می توانید اسکلت نهنگ مرده را در ساحل آن ببینید.


در این سری دشمنان مخوفی در زیر آب قرار دارند در میان آن ها تومانیک با پنجه های قوی و آرواره هایی قدرتمند وجود دارد که دشمن قدرتمندی برای بازیکن به شمار می آید.
تسدا همچنین وعده داده که به زودی اطلاعات جدیدی در مورد دیگر بستههای الحاقی ممکن بازی منتشر خواهد کرد که طی سال جاری به بازی اضافه خواهند شد. این کمپانی همچنین اعلام کرد دارندگان سیزن پس بازی تمامی این متحویات را بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی دریافت خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که در جریان کنفرانس Bethesda در نمایشگاه E3 2016 اطلاعاتی در مورد این DLCها ارائه شود.



این بازی برای پلی استیشن 4، Xbox One و PC منتشر شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

E3 2015: بازی ها و سخت افزارهایی که خواستار دیدن آنها هستیم