تکنولوژی
مصطفی طبری۱۵:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ خرداد

اگر تاکنون فکر می کردید اپلیکیشن ها و ویدیوهای موجود در گوشی تان، تخت و بی روح هستند، H+ نظر شما را تغییر خواهد داد. این شرکت یک پروژه با سرمایه گذاری مردمی تحت عنوان Holus را معرفی کرده که در آن یک نمایشگر رومیزی، محتوای دو بعدی گوشی یا کامپیوتر شما را به هولوگرام های سه بعدی که از تمام جهات قابل مشاهده هستند، تبدیل می کند.
کافیست این نمایشگر را به منبع متصل کنید تا قادر باشید بازی های چند نفره، عناوین آموزشی یا هر اپلیکیشن دیگری که بخواهید را در آن مشاهده کنید. حتی یک سیستم ردیابی حرکت نیز در این سیستم استفاده شده تا مطمئن شود شما تماشای چیزی را از دست نمی دهید. H+ امیدوار است که هولوس بتواند خاطرات گمشده در دنیای واقعی نظیر بازی مونوپولی، را دوباره زنده کند. اگرچه شاید مزایای این تکنولوژی کمی خوش بینانه باشد اما قطعاً هر کسی دوست دارد یک نمایشگر هولوگرافیک در خانه خود داشته باشد و البته مجبور به پوشیدن آن نیز نباشد.
شکی نیست که برای بدست آوردن این نمایشگر باید هزینه کنید! 550 دلار برای نسخه پایه و 650 دلار برای نسخه Pro که شامل یک ورودی تصویری HDMI می باشد، در نظر گرفته شده است. همچنین برای استفاده از امتیاز این تکنولوژی باید مبلغ 850 تا 950 دلار را پرداخت کنید.
انتظار می رود اولین تولیدات این نمایشگر در ماه مارس عرضه شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار فایل های آپدیت اندروید 5.1.1 برایNexus 9