سرگرمی
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ خرداد

قسمت قوانین و شرایط اپل که خسته کننده ترین قسمت برنامه هرساله WWDC این شرکت است امسال تبدیل به یکی از بخش های کم و بیش هیجان انگیز این شرکت در برنامه امسال شد. اپل با کمک شرکت Madefire برای بخش قوانین و شرایط امسالش که همه ساله برای بینندگان بیشتر به یک لالایی می ماند تا یک بروز رسانی و اعلانیه جدید از اپل، یک کتاب کامیک مصور طراحی کرد و قوانینش در راستای امنیت، بازده، قسمت تجاری، طراحی و قوانین دیگر را به این صورت و به شکلی جدید  به بینندگان ارائه داد. این کتاب مصور را که البته به صورت رایگان می باشد می توانید از این لینک دانلود کنید.


از آنجایی که این کتاب مصور برای بزرگسالان طراحی شده بود فرصت خوبی بود که اپل صحبت هایی را که به طور مستقیم تاکنون نتوانسته با آن ها در میان بگذارد به آن ها برساند به عنوان مثال در بخشی از این کامیک بوک آمده است که؛ «ما در معرفی و پخش برنامه ها برای کودکان حساسیت های ویژه ای داریم و کنترل های خوبی در این زمینه انجام شده است اما اینکه خود والدین هم در این زمینه حواسشان به کودکان باشد می تواند همیار و کمک رسان ما در این زمینه باشد».
نکته دیگر هم برنامه هایی مثل Swift Playgrounds برای ساده تر کردن کارِ کودکان و برنامه نویسان جوان در طراحی کردن برنامه های خود برای اپل بود و به واسطه این برنامه کار این تولید کنندگان جوان بسیار آسان تر شد.

برچسب هاSwift Playgrounds
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Swift Playgrounds از اپلیکیشن های اپل است که به کودکان چگونگی کدنویسی را یاد می دهد