گوناگون
نرگس درمیانی۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد

سن: 62
کمپانی:  Nintendo
او را بهتر بشناسیم: تولیدکننده ی موثرترین، بزرگ ترین و خارق العاده ترین بازی ها در همه ی زمان ها
نقل قول از او: من بر این باورم که در سینه ی تمام انسان ها، قلب یک کودک نهفته است و اگر مانند بزرگ سالان رفتار می کنیم، باوری است که به تدریج در خود تقویت کرده ایم.
به جرات می توان گفت که هیچ کس به خوبی shigeru معنای واقعی سرگرمی را درک نکرده است. او از سال 1977، زمانی که کمپانی به سمت تکنو لوژی تولید ویدئوگیم ها می رفت، به آن ها پیوست. بازی Donkey Kong، اولین گام موفق او به شمار می آید.این بازی الهام گرفته از   Popeye بود و فقط کاراکترهای آن تغییر کرده بودند.
یکی از مهمترین خلاقیت های اخیر او، تولید بازی Wii است. علی رغم ضعف گرافیکی این بازی در مقایسه با رقبای بزرگی چون PS3 و Xbox 360، توانست در دنیای بازی ها برای خود جا باز کند.
بدون شک موفقیت Shigeru از فلسفه ی او سرچشمه می گیرد: دیگران هم از بازی که برای او سرگرم کننده است، لذت خواهند برد. او فقط روی گرافیک و مکانیک بازی ها تمرکز نمی کند و از کات کردن صحنه ها بیزار است. در سال 1999 بیان کرد که هرگز بازی های شبه فیلم نخواهد ساخت.
او همچنان بزرگ ترین امتیاز کمپانی به شمار می آید و در حال حاضر روی عناوینی چون Wii U و 3DS کار می کند. بازی حکم زنگی او را پیدا کرده است و طبق گفته هایش هرگز اجازه نخواهد داد کسی یا چیزی بین او و فلسفه اش قرار بگیرد.
او همچنین در پروژه  HP Spectre X360 با ماکروسافت همکاری کرده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مسابقات قهرمانی نینتندو؛ بعد از ۲۵ سال