سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ آبان

نوت بوک های  Pro 15 و  16 Pro  محصول کمپانی Apple که از اکتبر 2016 به بازار عرضه شدند، امکان تعمیر ندارند. مدل جدید نوت بوک های عرضه شده توسط کمپانی Apple از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است. یکی از نوآوری های جدیدی که در این دستگاه به کار رفته، پنل لمسی Touch Bar است. این ویژگی به کاربر این احساس را القا می کند که استفاده از این دستگاه با دارا بودن این ویژگی بسیار آسان است اما این تنها در نگاه اول است.
این محصول جدید نقش مهمی را در بازار فروش محصولات این کمپانی نسبت به دیگر رقبا ایفا خواهد کرد. متخصصین برای بررسی وضعیت پنل لمسی جدید در نوت بوک در هنگام خرابی، تصمیم به تعمیر آن گرفته اند اما در کمال ناباوری با عدم امکان تعمیر دستگاه مواجه شدند. به گفته این متخصصین در صورت افتادن دستگاه، نوت بوک غیر قابل تعمیرخواهد بود.
درایو SSD و باتری به صورت دائمی به مادربرد متصل شده است، در نتیجه امکان تعویض آن وجود ندارد. صفحه نمایش ثانویه نوت بوک بسیار شکننده است و در هنگام تعویض به راحتی خواهد شکست. دیگر اشتباهی که تولید کننده در طراحی لپ تاپ انجام داده است نصب بلندگو در کنار باتری لپ تاپ است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه