گوناگون
مصطفی طبری۶:۳۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۲ تير

یک نوجوان کانادایی برای ارتکاب 23 مورد مزاحمت های آنلاین و گزارش قلابی درخواست نیروی های ویژه SWAT به 16 ماه اقامت در بازداشتگاه نوجوانان محکوم شد. پس از این 16 ماه وی باید تا 8 ماه تحت نظر باشد.
این نوجوان 17 ساله که نامش فاش نشده، بیشتر گیمرهای زن جوان و خانواده هایشان را در آمریکا و کانادا در سال های 2013 و 2014 مورد مزاحمت قرار داده است. در عرض تقریباً یک سال، وی اکانت های بسیاری از افراد را در شبکه های اجتماعی مورد هک قرار داده و همچنین به پلیس گزارش های تقلبی مبنی بر نگه داری بمب توسط برخی از افرادی که اکانت آنها را هک کرده بوده، داد. در نتیجه این گزارش ها، چندین مورد تیم های SWAT به محل گزارش شده اعزام شدند.


قاضی پاتریکا جانزن در جلسه محاکمه به این پسر نوجوان گفت: بدون شک شما از سطح خوبی از مهارت های کامپیوتر برخوردار هستید، اما به جای استفاده درست از آنها، برای ایجاد مزاحمت برای افراد مختلف از آنها استفاده کردید.
23 جرم این نوجوان شامل 9 مورد مرتبط با ایجاد مزاحمت، 8 مورد برای اعمال ناهنجار عمومی، 4 مورد برای اخاذی و 1 مورد هم برای تهدیدهای شفاهی می شوند.
این نوجوان در مدت محاکمه باید هر چهار ماه یکبار در جلسه دادگاه حاضر شود تا قاضی عملکرد وی را بررسی کند. همچنین وی باید در حدود 100 ساعت خدمات اجتماعی را نیز به انجام برساند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیون دلاری بر روی هوش مصنوعی از سوی Hoffman و Omidyar