موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ شهريور

به گزارش آی‌تی‌ایران، سامسونگ از دو تبلت پرچمدار جدید خود گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس رونمایی کرد.
به گزارش روابط‌عمومی سامسونگ،گلکسی Tab S7 و Tab S7 پلاس، اتصال ۵G، نمایشگر بزرگ و ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قلم بهینه شده S Pen، قدرت پردازش بالا، صفحه کلید پیشرفته و نسخه‌هایی بروزرسانی شده از سامسونگ دکس به شما امکان می‌دهد تا در زمانی کمتر، کارهایی بیشتر را با تجربه‌ای شبیه یک کامپیوتر، انجام دهید.
قابلیت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S7 پلاس با جدیدترین پردازنده نسل آینده تکمیل شده است. بخش‌های CPU، GPU و NPU در این پردازنده عملکرد آن را ارتقا داده و تضمین می کنند که مولتی‌تسکینگ و ویدیوکنفرانس به روان‌ترین روش ممکن انجام شود.
قلم S Pen با طراحی گرد و نوک بلندتر، حس یک طراحی طبیعی را به شما منتقل می‌کند. سرعت بسیار بالای این قلم در کنار نمایشگری با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی، باعث می‎شود تا تاخیر نوشتن به کمترین میزان تا امروز رسیده و به شما کمک کند تا همزمان با یک تماس مهم، با دقتی مانند یک قلم واقعی یادداشت برداری کنید.
نسخه کاملا جدید اپلیکیشن Samsung Notes هم یک مکمل برای قلم بهینه شده S Pen است. با استفاده از قابلیت وارد کردن و یادداشت برداری آسان روی فایل های PDF و همچنین امکان نوشتن، تایپ یا طراحی در همان فضا، کار یادداشت کردن نکات مهم بسیار ساده‌تر می‌شود. اپلیکیشن Samsung Notes همچنین دارای امکان Audio Bookmark است که به شما امکان می‌دهد تا سخنرانی‌ها یا ملاقات‌ها را همزمان با نوشتن، ضبط کرده و سپس هردو را با هم تطبیق دهید. به این ترتیب تنها با ضربه زدن روی یک جمله، بصورت خودکار فایل صوتی هم به بخش متناظر با آن جمله منتقل می‎شود. با استفاده از قابلیت هماهنگ‌سازی Samsung Notes شما می‎توانید فورا به یادداشت‌های خود در Samsung Notes روی گوشی‌های خانواده گلکسی Note20 و لپ‌تاپ‌های سامسونگ دسترسی پیدا کنید.
گلکسی Tab S7 دارای یک نمایشگر ۱۱ اینچی LTPS TFT است و Tab S7+ هم نمایشگری ۱۲.۴ اینچی از نوع Super AMOLED دارد که نسبت تصویر هر دو ۱۶:۱۰ است. تبلت‌های گلکسی Tab S7 و Tab S7+ در سه رنگ مشکی (Mystic Black)، نقره‌ای (Mystic Silver) و برنز (Mystic Bronze) عرضه شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه