کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ آبان

Vessel اعلام کرد که سرویس اشتراک ویدیویی‌اش را به شرکت Verizon به منظور استفاده‌ی بهینه از قابلیت‌های آن در پیشبرد اهداف دراز مدت این غول ارتباطاتی در پخش آنلاین ویدیو، واگذار کرده است. شرایط مالی این قرارداد در هاله‌ای از ابهام است اما Vessel تا پایان اکتبر در پشت صحنه‌ به منظور رسیدگی به مشترکین خود حضور خواهد داشت. به مشترکین کنونی، دسترسی افتخاری برای بقیه‌ی ماه ارائه خواهد شد و کسانی که طرح یک ساله دارند مبلغشان ابتدای اکتبر مسترد می‌گردد.
این وب‌سایت توسط Jason Kilar، مدیر اجرایی سابق Hulu تاسیس شد که به عنوان یک سرویس ویدئویی تلفن‌همراه به ارائه‌ی سرویس مشغول بود و مجموعه محتوای کل وب را با ۲/۹۹ دلار در هر ماه در اختیار کاربران قرار می‌داد. استارتاپ Kilar به محتوای مختصری در مدت ۷۲ ساعت محدود بود که این امر Vessel را از دیگر رقبایش مانند YouTube، Vimeo و Hulu متمایز می‌کرد.
شبکه‌های تلویزیونی مشهوری مانند  Discovery Digital Networks ،Science Channel ،A&E ،NBC و حتی National Basketball Association با پخش محتویات برنامه‌هایشان از طریق Vessel موافقت کرده بودند. Vessel با طراحی کاتالوگ خود احتمالا سعی در جلب نظر شرکت Verizon، هم به لحاظ  پخش ویدئوها و هم برای مقاصد تبلیغاتی داشته است.
این آخرین فشاری است که Verizon به ناشران سایت‌‌هایی همچون AOL ،Yahoo و در حال حاضر Vessel وارد می‌آورد. گزارشات مالی Verizon در ماه گذشته حاکی از آن است که استارتاپ Kilar مبلغی بیش از ۱۳۲ میلیون دلار ازسوی سرمایه‌گذارانی مانند Benchmark ،Bezos Expeditions ،Comcast Ventures ،Greylock Partners ،Institutional Venture Partners Saban Capital Group و Third Wave Digital دریافت کرده است.

برچسب هاVerizonVessel
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Verizon در صدد کاهش نرخ مالکیت Yahoo