تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت

این واکنش به موجی از حوادث ایمنی در فرودگاه‌ها است و آمریکایی‌ها دیگر برای ثبت نام هواپیماهای بدون سرنشین خود تنها نیستند. سازمان هواپیمایی کشوری چین اعلام کرد از ابتدای ژوئن تمامی افراد باید برای پروازهای رباتیکی سنگین‌تر از ۰/۵۵ پوند ثبت نام کنند. ثبت نام آنلاین از 18 می آغاز می‌شود و دولت انتشار اطلاعات منطقه‌ی پرواز ممنوع برای فرودگاه‌های غیرنظامی را از همان روز آغاز می‌کند. امید است سازندگان هواپیماهای بدون سرنشین با استفاده از این اطلاعات مرزهای جغرافیایی را برای جلوگیری از ورود هواپیماهای بدون سرنشین به مناطق خطرناک پیاده‌سازی کنند.
این طرح همچنین رگولاتورها را هدف قرار داده است که با دولت محلی و پلیس برای جلوگیری از برخورد هواپیماهای بدون سرنشین در همکاری می‌باشند که در نهایت این نوع هواپیماهای تجاری در چهار دسته‌ی اصلی یکنواخت سازی شوند. این دسته‌ها شامل تصویربرداری هوایی، کاربرد کشاورزی، تصویربرداری هوانوردی و آموزشی می‌گردد.
دولت چین همچنین از این قانون با هدف جلوگیری از برخی کارهای خلاف و نادرست استفاده می‌کند که به عنوان مثال برای ثبت و ضبط تظاهرات و یا فعالیت‌های سوال برانگیز استفاده می‌گردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه