تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

علیرغم تعداد زیاد اپلیکیشن های مدیریت ایمیل در فروشگاه اپلیکیشن اپل، انتخاب یک گزینه عالی واقعاً کار سختی است. اگر Outlook را دوست ندارید کار کمی سخت می شود، چرا که اپلیکیشن جیمیل اصلاً جالب نیست، میل باکس نیز مرده است و بقیه گزینه ها هم کمی پیچیده طراحی شده اند.


CloudMagic یک گزینه مناسب است که چند سالی می شود عرضه شده است. تمرکز آن بر سادگی بیش از حد است اما چند قابلیت خیلی خوب هم دارد. حال این اپلیکیشن با یک اسم جدید به بازار عرضه شده است و ویژگی های خوبی نیز دارد. نیوتون نام جدید این برنامه است که قابلیت هایی نظیر پیغام های بیهوده، خواندن موارد دریافت شده و ارسال با تاخیر در آن گنجانده شده است. این برنامه روی اندروید و iOS کار می کند و قیمت آن نیز 50 دلار است که این روزها رقم زیادی به حساب می آید.


کار با این نرم افزار راحت است و هر چند تا حساب کاربری را که داشته باشید می توانید در آن مدیریت نمایید. با حرکات بلند و کوتاه انگشت روی صفحه می توانید کارهای مختلفی نظیر ارسال ایمیل به سطح زباله انجام دهید. همچنین می توانید برنامه ریزی کنید که یک ایمیل چه زمانی ارسال شود که آن هم قابلیت مفیدی است. قابلیت undo کردن نیز وجود دارد –البته جیمیل نیز این را دارد- که با آن می توانید ایمیل ارسال شده را ویرایش نمایید.
خلاصه اینکه این برنامه از لحاظ کیفیت چیزی کم ندارد، اما قیمت آن می تواند به کارگیری گسترده اش را محدود سازد. البته کاربران قبلی این برنامه آن را یک سال رایگان دریافت خواهند داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه