موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۰ شهريور

هواوی به دلیل تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا به زودی امکان ساخت و تولید گوشی های جدید خود را نخواهد داشت. به همین دلیل هم درخواست برای خرید گوشی های این وندور چینی در بازار این کشور به شدت افزایش یافته است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بازارهای بزرگ تلفن همراه در چین تورم قیمت شدیدی را روی گوشی های هوشمند هواوی به ویژه پرچم داران آن تجربه می کند.
به نظر می رسد مشترکان چینی چشم انتظار گوشی های مدل جدید بودند و به دلایل منطقی پیش بینی می شود هواوی خیلی زود کمبود شدید تجهیزات را تجربه کند.
قانون عرضه و تقاضا بندرت بازار را ناامید کرده است به ویژه اینکه یک رکود پیش بینی شده در تجهیزات اغلب به خودی خود موجب افزایش تقاضا می شود.
گفته می شود مصرف کننده چینی تازه ثروتمند شده، به شدت به نمادهای ابزار شرایط جدید خود علاقه مند است و و به نظر می رسد فروش گران ترین نسخه های طراحی شده گوشی های هواوی 40 درصد بیش از میزان رقم فروش آن در ابتدای سال باشد.
باتوجه به تحریم های آمریکا، هواوی نمی تواند چیپست های برند Kirin خود را بسازد زیرا از کیت های آمریکایی برای تولید آن استفاده می کرد و از این پس نمی تواند آنها را از شرکت کوالکام آمریکایی که راهبر این بازار محسوب می شود، بخرد.
مدیاتک و SMIC از آمریکا برای دریافت مجوز برای ادامه همکاری خود با هواوی اقدام کرده اند اما بعید به نظر می رسد این مجوز توسط دولتی که ظاهرا مصمم است نمونه ای از این غول چینی فناوری را بسازد، ارایه شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه