تکنولوژی
الناز فرجی۸:۵۷ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ ارديبهشت

هدست های واقعیت مجازی جذاب نیستند.آنها مانند یک عینک اسکی هستند که به صورت ماسک قرار میگیرد و صفحه نمایش و لنز دارد با یک بند منعطف.
اما چه میشد اگر انقدر بزرگ و زشت نبودند.در طول CE در شنزن چین، شرکت چینی Dlodlo هدست VR خود را به نمایش گذاشت، الهام گرفته از آثار Bauhaus مانند یک جفت عینک آفتابی میماند.
مدل شیک این هدست سبک وزن نیز هست. با وزن 2.75 اونس، حتی نسبت به  LG's 360 VR که حدودا 4 اونس است، سبک تر است. همچنین ضخامت لنز های آن 16 میلی متر است.
مشخصات آن نیز کاملا قدرتمند هستند، یک صفحه نمایش 2560*1440 شفافیت تصویر با 1600 پیکسل در هر اینچ برای هر کدام از چشم ها، 100 درجه نمایش تصویر و 10MS پوشیدگی.همچنین برای ردیابی یک سنسور 9 محور در بالای سر در آن تعبیه شده است.
مشابه با هدست LG's 360 VR، این هدست به یک واحد پردازش خارجی متصل میشود.هدست های ال جی با استفاده از یک کابل USB-C به5  LG G وصل میشود. هدست V One به جعبه پردازش D-BOX کمپانی متصل میشود با تراشه 64 بیتی چهار هسته ای ، یک GPU دو خوشه ای 64 بیتی را بر اساس اندروید 5.0 بر پایه رام DLOS VR میباشد.هدست API اختصاصی خودش را دارد و برای دریافت فایل های VR دارای اپ استور(فروشگاه برنامه) جدا میباشد.


شرکت همچنین لیست هدست های دیگر خود را در وب سایت قرار داد. H One یک هدست واقعیت مجازی سامسونگ است که با گوشی های با صفحه نمایش 5 تا 6 اینچ هماهنگ است.همچنین یک صفحه لمسی در گوشه هدست برای تنظیمات آن وجود دارد. Dlodloادعا میکند که اولین هدست دنیاست که دارد 9 محور سنسور ردیابی است.

برچسب هاVR headset
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

احتمالا Google نخستین عینک واقعیت مجازی‌اش را رونمایی خواهد کرد