پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۸:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۷ خرداد

در روز چهارشنبه، فروشگاه الکترونیکی Best Buy، بی سروصدا، صفحه ی خرید آنلاین خود را برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift راه اندازی کرد، و این اتفاق تنها چند هفته بعد از این که خرده فروش ها، این دستگاه را به تعداد محدود، به صورت موجود قرار دادند، رخ داد.
قیمت معمولی این دستگاه 599.99  دلار به همراه حمل رایگان می باشد، اگرچه طرفداران نگران و مضطرب VR به سرعت واکنش نشان دادند زیرا این صفحه ی فروش آنلاین به سرعت، این دستگاه را با عنوان " فروخته شد" به نمایش درآورده بود.
و در این زمان کمیاب شدن این دستگاه برخی از افراد را به سمت این باور هدایت کرد که Oculus قبل از این ، تمام شده است، این شرکت همچنین اعلام کرد که ناتوانی در برآورده کردن تقاضای افراد به دلیل کمبود اجزای سازنده ی آن بوده است.
با این وجود، بر اساس فروش سریع این محصول در حراج وب سایت Best Buy، حداقل تقاضای کافی به منظور ادامه یافتن خط تولید Oculus  با تمام قوا وجود دارد، حتی اگر لزوما سر و صدای زیادی به راه نیاندازد.
در این زمان، اگر شما به دنبال یک هدست واقعیت مجازی نسبتا پیچیده و بازبینی شده هستید، و تلاش می کنید تا به بازسازی واقعیت مجازی خود بپردازید، انتخاب دیگری نیز پیش روی شما قرار گرفته است .

برچسب هاOculus RiftOculusVR
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بر اساس گزارش ها، گوگل در حال توسعه ی یک گوشی واقعیت مجازی مستقل می باشد