کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۸ آذر

طبق گزارش جدیدی از Canalys، تا پایان ماه سپتامبر در یک دوره‌ی سه ماهه یک میلیون هدست واقعیت مجازی به فروش رسید. این اولین‌بار است که این دستگاه‌ها در یک دوره‌ی سه ماهه به این میزان فروش می‌رسند. Vincent Thielke، تحلیلگر تحقیقی Canalys می‌گوید: "پذیرش واقعیت مجازی از جانب مشتری تا حد زیادی بستگی به قیمت دارد و استراتژی Oculus در کاهش قیمت هدست‌هایش در واقع محرک این انگیزه و خواست مشتریان است."
در طول سه ماهه‌ی جاری، Sony با فروش 490 هزار دستگاه Play Station واقعیت مجازی در ردیف اول بازار بود، پس از آن، Oculus متعلق به فیسبوک با فروش 210 هزار هدست Rift در ردیف دوم و HTC با تعداد فروش 160 هزار هدست Vive VR در جایگاه سوم قرار گرفتند. این سه شرکت 86 درصد از سهم بازار هدست‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و بازار را در دست دارند. Thielke به کاهش قیمت 399 دلاری Rift اشاره می‌کند که به حرکت بازار هدست‌ها در طول تابستان کمک کرد. این موفقیت الهام بخش Oculus برای کاهش قیمت به آن سطح در این ماه بود.
Jason Low تحلیلگر Canalys در بیانیه‌ای گفت:"Sony موقعیت خوبی برای بهره‌مندی از مزیت این افزایش علاقه به VR دارد. Sony از زمان عرضه‌ی PS VR در بازار هدست VR ژاپن مسلط است و دارای 80 درصد سهم این بازار می‌باشد."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه