تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۸ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ آذر

زمانی که صحبت از موزیک از هدفون های بیسیم یا earbud ها میشود، محدوده ی بلوتوث به شما امکان گشتن آزادانه را آنطوری که میخواهید نمیدهد . هدفون های MW60 ازmaster & dynamics این مشکل را با آنتن بیسیمی حل میکنند که طراحی شده تا 4 برابر بهتر از استاندارد صنعتی عمل کند . این هدفون های دور گوشی بیسیم MW60 اغلب مجهز به درایور های 45mm ، دسته های فلزی ضد زنگ ، مفاصل تا شو ، قسمت مربوط به سر یا هدبند مقاوم چرمی و پد های گوشی که در چرم پوست بره قرار گرفته اند . کاربران به سختی میتوانند ذره ای پلاستیک در آن پیدا کنند و ساختار مقاومش در مقابل ضربه ها و پارگی ها ایستادگی میکند. اما چیزی که MW60 را چیزی بیشتر از یک قطعه ی تزئینی مربوط به صدا میکند عمر باتری 16 ساعته و آنتن آلمینیومی ماشینی آن است . باتری از طریق درگاه micro USB شارژ میشود که در صورت امکان سخت افزار هدفون را هم به روز رسانی میکند . همچنین اینکه بر خلاف بیشتر بلندگو ها و هدفون ها ، MW60 آنتن را به عنوان بخشی بیرونی در نظر میگیرد تا اینکه بخواهد سخت افزار بیسیم را جایی داخلش جا دهد .


این طراحی آنتن است که هدفون ها را قادر میسازد تا به فاصله ی بیسیم تا 131 ft (40 متر) دست یابند ، فاصله ای دوبرابر بلند گوی ultimate ears roll و چهار برابر وسایل معمولی بلوتوث. با این محدوده ی افزایش یافته ، کاربران قادر خواهند بود تا در همه جا ، خانه و دفتر موزیک گوش کنند . و اگر باتری تمام شد ، MW60 میتواند به پخش کردن موزیک از کابل اتصال 3.5 mm ادامه دهد .
سیستم 4.1 بلوتوث از aptX برای صدای با کیفیت ( با وسایل سازگار) استفاده میکند ، در حالیکه دکمه های چند کاره صدای از راه دور و کنترل های پیگیری را فراهم میکنند . میکروفون بیسیم MW60 است که در هر راستایی عمل میکند و برای مکالمه های گوشی بدون دست و توانایی فعال کردن دستور های صوتی گوشی است . هدفون دور گوشی بیسیم MW60 آماده برای پیش سفارش به قیمت 549 دلار در رنگ های مسی / مشکی یا نقره ای /قهوه ای است .

برچسب هاWirelessheadphones
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هدفون های جدید Bragi: ارزان تر، اما نه هوشمندتر!