پوشیدنی
مصطفی طبری۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۵ خرداد

پیوند نامقدس یک هدفون روی گوشی با چیزی که بیش از حد به عینک گوگل گلس شباهت دارد، چیزی است که می توان هدفون های هوشمندSiMe  را به آن تعبیر کرد. این هدفون از یک پخش کننده داخلی بهره می برد که به بالشت های هدفون متصل است.
این محصول که ساخت ChipSiP می باشد، در واقع نسخه بهبود بافته و انقلابی عینک های هوشمند همین شرکت است که در حال حاضر با قیمت 550 دلار در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد. ChipSiP قصد دارد این هدفون های هوشمند را در سه ماه آینده عرضه کند. همچنین مدل اولیه این هدفون در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان نیز در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته است.


این هدفون از اندروید 4.4 و یک تاچ پد بر روی دسته عینک بهره می برد. با استفاده از این هدفون شما می توانید در صفحه نمایش عینک، ویدیو تماشا کنید و به مرور محتوای آنلاین بپردازید. همچنین قابلیت استریم مستقیم موسیقی و ویدیو از گوشی های اندرویدی نیز امکان پذیر است.
این هدفون ها در واقع شباهت زیادی به یک هدست گیمینگ دارند. مفصل بکار رفته در این هدفون قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد تا بتوانید در مواقعی که تنها به صدا احتیاج دارید، نمایشگر مجازی را جمع کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل اشتباهات خود در عینک جدید Glass را اصلاح می کند