گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

کمپانی ساخت بازی؛ یوبی سافت، به افتخار سالگرد تاسیس این کمپانی هدیه هایی ارائه می دهد .کاربران این سایت تا پایان سال می تواند هرماه یک بازی را به صورت رایگان دریافت کنند.
شرکت فرانسوی یوبی سافت اینترتیمنت، یکی از سازندگان بازی های رایانه ای و از بزرگترین تولید کنندگان در اروپا، سی امین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. به افتخار سالگرد، مدیران این کمپانی تصمیم گرفته اند به طرفداران خود محصولاتی از این کمپانی را به صورت رایگان هدیه بدهند .این نسخه ها تا پایان سال بصورت رایگان قابل دریافت می باشند.
اولین بازی شاهزاده ایرانی  Prinse of Persia است و گفته شده تا تاریخ 13 جولای نیز بازی Splinter Cell که یکی از بازی های پرطرفدار این کمپانی می باشد، عرضه خواهد شد.
برای این کار، ابتدا باید فرم عضویت کاربران را در این سایت پر نمایید و سپس می توانید وارد سیستم UPLAY شده و به Ubisoft Club ملحق شوید. در حال حاضر می توانید به راحتی بازی شاهزاده ایرانی را دریافت نمایید.
5 برادر از خانواده گیلموت شرکت یوبی سافت را در سال ۱۹۸۶ در فرانسه تأسیس کردند و طولی نکشید که ایو گیلموت قراردادهایی با شرکت‌های بزرگی چون الکترونیک آرتز، Sierra On-Line و Micro Prose بست تا بازی‌های خود را در فرانسه پخش کند. ابتدا در بازار داخلی مشغول به کار بودند اما طولی نکشید که در سراسر جهان به نامی شناخته شده تبدیل شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بازی جدیدی از Ubisoft : قهرمانان آنتریا