گوناگون
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۷ تير

در سراسر جهان افراد از شکلک های پیام رسان ها برای نشان دادن احساسات و حالات روحی خود استفاده می کنند و عقیده آن ها بر این است بجای نوشتن احساس خود آن را در غالب یک ایموجی بیان کنند . با بررسی هایی که بر روی پیام های ارسال شده در سراسر دنیا انجام می شود مشخص شده که هر کشور دارای ایموجی خاص خود است و مردم آن از یک ایموجی بیشتر از دیگر صورتک ها استفاده می کنند.
طی این بررسی ها مشخص شد، مردم در هر کشور شکلک های مختلفی را ترجیح می دهند.به عنوان مثال، فرانسوی، ایتالیایی و ژاپنی اغلب صورتک های مرتبط با دوست داشتن، عشق و گرما ارسال می کنند و شهروندان عربستان سعودی برای برقراری ارتباط قلب آبی و در کره شمالی – بوسیدن را ارسال می کنند.
مدت زیادی نیست که 17 جولای روز جهانی صورتک ها نام گذاری شده است. این روز با معرفی اولین برنامه ایموجی در در سیستم عامل iOS مصادف است.
کارشناسان با تجزیه و تحلیل به این نتیجه رسیدند،  در آلمان و استرالیا، مردم بسیار خوشبین هستند و بیشتر از ایموجی موفق باشید و لایک استفاده می کنند. اما در اسپانیا، مردم از ایموجی های ورزشی برای نشان دادن قدرت خود استفاده می کنند. هندی ها و مکزیکی ها مذهبی تر به نظر می رسند و بیشتر از ایموجی های معنوی استفاده می کنند.
اخیرا، گوگل شخصیت های جدیدی را به فهرست ایموجی های خود افزوده است.

برچسب هاemojiiOS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سیستم عامل IOT گوگل، موسوم به Brillo ممکن است به کنفرانس هفته دیگر 1/0 برسد.