تکنولوژی
الناز فرجی۲:۳۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ دي

در نمایشگاه محصولات الکترونیک 2016 یک اسباب بازی به نام Code-a-Pillar ارائه شده است که به بچه های 3 تا 8 ساله یاد می‌دهد مشکلات را با راه‌حل‌های متوالی حل کنند. کودکان بر اساس یک الگوی مشخص به هزارپا کمک می‌کنند در مسیر خود حرکت کرده و به این شکل مهارت‌های مرتبط با کدنویسی خود را بهبود بخشند.
این اسباب بازی از هشت قسمت ساخته شده است که هر یک از بخش‌های آن با نمادهای متفاوت نشانه‌گذاری شده‌اند. هر فرمان به code-a-Pillar می‌گوید که باید یک حرکت خاصی را انجام دهد ( جلو، عقب، چپ، راست، چرخش، سر و صدا و…). این بخش‌ها از طریق پورت USB به یکدیگر متصل شده‌اند.
زمانی که قطعات به یکدیگر وصل شده و دکمه شروع فشار داده شود، Code- a-Pillar در یک قالب یک برنامه تعیین شده به حرکت درخواهد آمد. در حالی که در عمل هیچ فرآیند برنامه‌نویسی واقعی رخ نمی‌دهد، اما مفاهیم عمقی که در دل این روبات قرار دارند، برنامه‌نویسی را به کودکان یاد می‌دهند.


هر چند این اسباب‌بازی به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت مستقل قابل استفاده باشد، اما همراه با آن یک برنامه کاربردی نیز عرضه می‌شود، تا کاربران را تشویق کند با چالش‌های جدیدی روبرو شده یا الگوهای متفاوتی را پیاده‌سازی کنند.
این اسباب‌بازی بخشی از یک فرآیند بزرگ آموزش مهارت‌های کامپیوتری به افرادی است که در سنین نوجوانی قرار دارند. به‌طور مثال، یک مجموعه گسترده از بازی‌ها موسوم به Robot Turtles (لاک‌پشت‌های روباتی) سعی می‌کنند، اصول اولیه برنامه‌نویسی را به کودکان آموزش دهند. کودک با ارسال کارت‌هایی به لاک‌پشت کمک می‌کند به جواهری که به دنبال آن است برسد.
Code-a-Pillar قرار است در پاییز سال ۲۰۱۶ به قیمت ۴۹.۹۹ دلار و در قالب یک مجموعه هشت قطعه‌ای در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

برچسب هاCode-a-Pillarteach
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد