گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۲ تير

دو سایت Coinpsy و DeadCoins که به طور فعالی پروژه‌های رمزنگاری شکست خورده را دسته‌بندی می‌کنند، اعلام کردند بیش از هزار پروژه تا سال ۲۰۱۸ از بین رفته‌اند. این پروژه‌ها از بازی‌های بسیار قدیمی و حقیقی abandonware گرفته تا پروژه‌های کاملا تقلبی هستند، از جمله می‌توان به BRIG و پروژه‌ی Titanium اشاره کرد، پروژه‌هایی تقلبی که در جریان بازجویی‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده‌ی آمریکا تعطیل شدند.
بدیهی است که هر مجموعه‌ی جدیدی از موسسات بایستی قوانین مربوط به خود را داشته باشند و این دقیقا چیزی است که در جهان بلاکچین اتفاق می‌افتد. اما زمانیکه با احتمال افزایش بودجه‌ی عظیم توکن‌ها مواجه می‌شوند، مشکلات بزرگ‌تری هم به وجود می‌آیند. در حالیکه همه انتظار دارند تا شاهد شکست این پروژه‌ها باشند، حجم زیاد پول، این پروژه‌ها را در مشکل بزرگی غرق می‌کند. وقتی که استارتاپی بودجه‌ی زیادی داشته باشد بنابراین به سرعت توسط خود شرکت و موسسین مصرف می‌شود و فایده‌ی کمی برای سرمایه‌گذاران دارد.
این موضوع در هر جایی اتفاق می افتد و پدیده‌ای جهانی است. در سال ۲۰۱۷، عرضه‌ی اولیه‌ی سکه‌های دیجیتال یا ICOهای تقلبی با حضور ۲۹۷ استارتاپی که موجودیت‌شان جای شک داشتند، ۱ میلیارد دلار سرمایه به دست آوردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه