کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ ارديبهشت

Galaxy S8 بسیار گران‌تر از مدل S7 است و علت این تفاوت، قیمت‌های بالای اجزای داخلی S8 نسبت به مدل های قبل است. شرکت HIS Markit صورت حسابی ارائه داده است که نشان می‌دهد اجزای داخلی Galaxy S8 دارای قیمت کلی در حدود 301/60 دلار می‌باشد که این به اضافه ی ۵/۹ دلار هزینه‌های ساخت به ۳۰۷/۵۰ دلار برای هر گوشی می‌رسد.
این بدان معناست که Samsung باید 43/34 دلار بیشتر از مدل S7 برای S8 بپردازد. همچنین هزینه‌ی تولید S8 در حدود ۳۶/۲۹ دلار گران‌تر از S7 Edge است. متاسفانه در این گزارش هزینه‌ها به صورت مجزا برای هر جزء ارائه نشده است، اما در این گزارش هزینه‌ی فلش مموری NAND و DRAM به مقدار ۴۱/۵۰ دلار و قیمت باتری با قدرت 3000 میلی آمپر ۴/۵۰ دلار گفته شده است.
در حال حاضر گلکسی S8 حدود 720 دلار به فروش می‌رسد و این درحالی است که تفاوت بین هزینه‌ی تولید و پایین‌ترین قیمت فروش ۴۱۲/۵ دلار است. اما هزینه‌های دیگر در این تفاوت قیمت شامل مخارج حمل و نقل، بازاریابی و هزینه ی واردات که در هر کشور مختلف است از آن کسر می‌شوند.
همچنین این شرکت با در نظر گرفتن این که پیش‌فروش‌ها در کشورهای متعدد با حدود یک میلیون تعداد از رکوردهای سال گذشته پیشی گرفته‌اند، انتظار دارد تا موجودی نقدی‌اش از محل فروش گوشی‌های Samsung جدید با سودی خوشبینانه به بالاترین مقدار خود برسد.
نسخه‌های قفل باز مربوط به Galaxy S8 وS8+ امروز در آمریکا، کانادا، پورتوریکو و کره‌‌جنوبی عرضه شدند و انتظار می‌رود مشتریان زیادی درخواست خرید این محصول جدید را داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه