گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

اداره‌ی بهداشت عمومی کالیفرنیا (CDPH) در هفته‌ی جاری هشداری درباره‌ی مخاطرات تشعشعات تلفن همراه منتشر کرد. بله، چیزی که همه‌ی ما به آن معتاد هستیم و به نظر نمی‌رسد قصد کنار گذاشتن آن را داشته باشیم و حالا کالیفرنیا راهنمایی‌هایی برای حفاظت عمومی دارد.
CDPH از مردم خواست تا استفاده از این دستگاه‌ها را کاهش دهند و پیشنهاد کرد تا جای ممکن فاصله‌ی آن‌ها را از بدن خود بیشتر کنند. دکتر Karen Smith، مدیر CDPH گفت: "اگر چه علم در حال تکامل است، اما در میان برخی از متخصصان بهداشت عمومی و افراد عادی نگرانی‌هایی در ارتباط با در معرض طولانی مدت و استفاده‌ی زیاد قرار گرفتن انرژی منتشر شده از گوشی های همراه وجود دارد."
این هشدارها پس از آن اعلام شد که در هفته‌ی جاری، یافته‌هایی مربوط به اسناد اداری 2009 ارائه شدند، این یافته‌ها پس از دستور دادگاه ساکرامنتو منتشر شدند. Joel Moskowitz استاد UC Berkeley به ایستگاه خبری محلی KCRA گفت: "سازندگان تلفن همراه از افراد می‌خواهند تا حداقل فاصله‌ی این دستگاه‌ها از بدن را حفظ کنند، اما آنچه فرد باید بداند این است که فاصله چقدر است. اگر فرد دستگاه را نزدیک بدن خود نگه دارد از محدودیت‌های امنیتی تهیه شده توسط FCC تجاوز کرده است." طبق گزارش وب‌سایت کمیسون ارتباطات فدرال آمریکا، هیچ استاندارد ملی برای این محدودیت‌های امنیتی وجود ندارد.
CDPH توصیه می‌کند که گوشی‌های تلفن همراه را در جیب خود نگه ندارید، برای مدت طولانی آن را بر روی گوش‌تان قرار ندهید، استفاده از آن را کاهش دهید، در هنگام خواب آن را نزدیک خود نگذارید، و آگاه باشید که در یک رانندگی سریع با ماشین، اتوبوس و قطار، تلفن انرژی RF بیشتری را برای حفظ ارتباط از بین می‌برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه