تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

انسان ها هرگز دست از اختراع روش های جدید برای بیرون آوردن مردم از تختشان بر نمیدارند
بیرون آمدن از راحتی یک تخت خواب هرگز آسان نیست ، مخصوصا وقتی دکمه ی خواب کوتاه زنگ ساعت خیلی نزدیک است و راحت خاموش میشود . اما این زنگ ساعت جدید که ruggie  نام دارد مردم خواب آلوده  را مجبور میکند تا خودشان از تخت بیرون بیایند و خاموشش کنند - و هیچ دکمه ی اسنوز یا خواب کوتاهی ندارد که این خیلی بیرحمانه به نظر میرسد .
این زنگ ساعت تنها زمانی خاموش میشود که شما هر دو پاییتان را بر بالشتک اسفنجی حاقظه دارش به مدت سه ثانیه قرار دهید ، یعنی باید کاملا از تخت خارج شوید تا این صدای زنگ آزار دهنده را قطع کنید . و هیچ خواب کوتاهی در کار نیست بنابراین با ضربه زدن به زنگ نمیتوانید خاموشش کنید .
به علاوه زمانی که کاملا از تخت خارج شدید و زنگ خاموش شد ، rug سخنرانی یا چیزهای بامزه پخش میکند تا نشان دهد ارزش بیدار شدن را داشته یا شاید فقط شخص را تشویق کند که به تخت بازنگردد.
ruggie در حال حاضر در حال جمع کردن سرمایه در kickstarter است و از همین حالا از هدف 36.113 دلاری اش گذشته و هنوز 54 روز وقت دارد . در زمان نوشتن این مطلب ruggie به 43000 دلار رسیده است . مبلغ آن از 59 دلار آغاز میشود اما کمپانی تصمیم دارد تا به قیمت خرده فروشی 99 دلار  آن را بفروشد .
متاسفانه ویدئوی Kickstarter دموی خوبی نداشت و ما متوجه نشدیم که این ساعت زنگ دار چگونه است اما به نظر میرسد که راه عالی ای برای خارج شدن از تخت باشد . یا شاید بوی کروسنت را ترجیح میدهد .

برچسب هاBedalarm clock
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

توافق Intel و ARM برای تولید چیپ‌ست‌های مشترک