تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۴ تير

شرکت برکلی پروجکت در زمینه حفاظت مسائل امنیت اطلاعات، فعالیت می کند به تازگی ویروس جدیدی را پیدا کرده که در پوشش بروز رسانی مرورگر فایرفاکس در سیستم شما نصب خواهد شد.
کاربران در هنگام ورود به سایت های متفرقه با پیغام دانلود به روز رسانی مرورگر فایرفاکس مواجه می شوند که پس از تایید پیشنهاد بروز رسانی تروجان بر روی کامپیوتر آن ها نصب خواهد شد. این ویروس می تواند کار سیسم را مختل کرده و یا باعث اخاذی از کاربر شود به گونه ای که دسترسی به کامپیوتر را مسدود می کند و به کاربر اخطار می دهد تنها با پرداخت هزینه می تواند به کامپیوتر خود دسترسی پیدا کند.
مواظب باشید ممکن است با آپدیت مرورگر فایرفاکس خود از سایت های متفرقه به سیستم خود آسیب برسانید.
البته مشکل اینجا است که این ویروس با گواهی نامه رسمی مرورگر فایرفاکس بر روی سیستم نصب می شود و از طرفی اکثر برنامه های آنتی ویروس ادر به شناسایی اینگونه ویروس ها نیستند. 
در حال حاضر اکثر شرکت های توسعه دهندگان آنتی ویروس ها پس از پیدا شدن یک ویروس جدید درصدد آپدیت آنتی ویروس بر می آیند.در نتیجه توصیه می شود برای دانلود به روز رسانی مرورگر خود از سایت های ناشناخته شخص ثالث استفاده نکنید و تنها به سایت مرجع مرورگر خود مراجعه کنید.در غیر اینصورت خطر آلوده شدن کامپیوتر شما به ویروس وجود دارد.

برچسب هاFIREFOX
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

fire 50 دلاری آمازون یک تبلت عالی برای بچه ها است