گوناگون
نيلوفر كل واخي۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

اگر در مورد آمازون اکو شنیده باشید و قبل از تصمیم برای خرید آن دوست داشته باشید که بدانید استفاده کردن از آن به چه شکلی است، در حال حاضر یک ابزار آنلاین وجود دارد که به شما اجازه می دهد، تا جایی که می خواهید آن را دقیقا در مرورگر خود امتحان کنید.
نام آن Echosim است و تمام آن چه که نیاز دارید تا از آن استفاده کنید، یک حساب آمازون برای ورود به سیستم است.
زمانی که وارد سیستم شدید، می توانید از ماوس خود برای کلیک کردن و نگه داشتن دکمه ی روی صفحه و در زمانی که در حال پرسیدن سوال از الکسا هستید، استفاده کنید. لازم نیست که از اسم الکسا استفاده کنید، می توانید هر سوالی که می خواهید از او بپرسید و در بیشتر موارد، جواب های بسیار مناسبی را دریافت کنید.
صداها و تعداد پاسخ ها در مقایسه با آن چه که در زمان استفاده از آمازون اکو تجربه می کنید، یکسان هستند. با امکان انجام این تکنولوژی آزمایشی احتمال بیشتری وجود دارد که شما به سمت خرید یک آمازون اکوی واقعی هدایت شوید. به خصوص زمانی که به یاد می آورید که به وسیله ی آمازون اکو نیازی ندارید نزدیک کامپیوتر خود باشید و نیازی ندارید تا دکمه ای را فشار دهید ، تنها لازم است درخواست خود را در هر جایی که هستید، از دستگاه مطرح کنید.
در اصل این دستگاه در سال گذشته در یک هکاتون به وسیله ی نماینده ی انگلیسی، سم ماچین، توسعه پیدا کرد. صفحات نیمه آماده، نشانگر محصولی ساده اما قدرتمند هستند که هم گوگل ( در صورت درست بودن شایعه ها) و همچنین اپل در تلاش هستند تا به دنباله روی از آن بپردازند.


یک دستگاه تست آمازون اکو مشابه نیز کمی پیش در همین ماه برای دستگاه های موبایل به نام Called Lexi عرضه شد و همچنین ابزار دیگری به نام Triby نیز اخیرا به عنوان یکی از ابزارهای بدون اکو با عملکرد الکسا ، راه اندازی شده است.
به همراه میلیون ها محصولی که از طریق صدا در دسترس هستند، و با رشد فزاینده ی عملکردهای صوتی غیر تجاری، الکسا پیش از این نیز در زمینه ی رقابت های بالقوه نقش بزرگی داشته است. اما از زمانی که کالاهای انحصاری به ندرت به ارائه ی خدمات به مشتریان می پردازند، تنها می توانیم امیدوار باشیم که گوگل و اپل در پروژه های دیجیتالی خود با سرعت هرچه تمام ترپیش بروند و هر چه زودتر به الکسا برسند.

برچسب هاCalled LexiEchosim
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Apple قصد دارد وسیله‌ای همانند Amazon Echo تولید کند