اپلیکیشن
الناز فرجی۲۰:۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان

امروز روز خوش شانسی کسانی است  که دلشان برای فیلتر رنگین کمانی snapchat  تنگ شده بود .شما هم اکنون میتوانید با  قیمتی بسیار کم آنرا برای همیشه داشته باشید . در روز جمعه، snapchat فروشگاهی را برای لنز هایش معرفی کرد ، فیلتر های سلفی انیمیشنی که در سپتامبر معرفی شده بودند . هر کدام با قیمت 99 سنت برای شما آماده اند . برای دسترسی به این فروشگاه ، قدم هایی را به صورت عادی بردارید تا به لنز های مجانی دسترسی داشته باشید . دوربین را به حالت سلفی تغییر داده و صورتتان را به صفحه بچسبانید تا صف لنز ها پیدا شوند . از بینشان رد شوید و فروشگاه که در همان صف مجانی ها قرار دارد پیدا خواهد شد .

در حال حاضر 29 لنز در این فروشگاه وجود دارد ، و به نظر میرسد خیلی از آن را ها را قبلا به صورت مجانی هم میتوانستیم استفاده کنیم ، مانند صورت رنگین کمانی ، صورت پیر چروک ، چشمان گریان ، تکه ی روزنامه و چشمان قلبی صورتی . این فروشگاه در آمریکا، کانادا، انگلیس ، استرالیا، برزیل، عربستان سعودی و برخی کشور های اروپایی آماده است . اما snapchat گفت که به زودی در کشور های دیگری ثبت نام خواهد کرد . این به روز رسانی فعلی شامل شکلک های جدید مانند تاکو و بوریتو هم میشود .


این اولین اپلیکیشن قابل خرید snapchat نیست . وقتی لنز هایش را راه انداخت چند چیز اضافه ی دیگر نیز قرار داد که قابل خرید بود. در همین به روز رسانی ، این اپلیکیشن یک trophy case  برای دستاورد های اپلیکیشن شما اضافه کرد ، مانند امتیاز هایی  که با استفاده از یک ویژگی خاص به دست می آورید . همچنین در پایان ماه اکتبر ، snapchat  ,speed modifires  را معرفی کرد تا کاربران بتوانند  فیلتر های دور کند و تند را در ویدئو هایشان استفاده کنند .

برچسب هاFILTERSnapchatlense
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snap در حال آماده‌سازی عرضه‌ی سهام اولیه‌ی خود به ارزش ۲۵ میلیارد دلار