ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شرکت مخابرات خوزستان به پنج میلیون مشترک همراه اول در ۲ استان خوزستان و لرستان خدمات‌رسانی می‌کند.
رحیم فلاح‌زاده با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اهواز بیان کرد: از این تعداد سه میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک همراه اول در خوزستان است.
وی با بیان اینکه همچنین تعداد مشترکان تلفن ثابت خوزستان یک میلیون و ۱۵۰ هزار شماره است افزود: ۷۷ شهر در خوزستان وجود دارد که زیر پوشش تلفن ثابت هستند و ۲۶۰ مرکز تلفن روستایی در سطح روستا با شبکه‌ی مسی خدمات ارایه می‌دهند.
مدیر مخابرات منطقه‌ی خوزستان افزود: در ۲ هزار روستا از شبکه‌ی ' جی اس ال' استفاده می‌شود.
فلاح‌زاده گفت: در این شبکه خدمات تلفن ثابت به صورت تلفن همراه ارایه می‌شود و تعرفه‌ی تلفن ثابت برای این شبکه تعریف و محاسبه می‌گردد، این شبکه در محدوده‌ی روستا قابلیت استفاده دارد.
وی با اشاره به اینکه در شهرها از شبکه‌ی مسی برای خطوط تلفن استفاده می‌شود بیان کرد: شبکه‌ی مسی ماندگاری زیادی ندارد به ویژه در خوزستان که آبخیز است و شبکه‌ی مسی در زمان کوتاهی دچار پوسیدگی و زنگ خوردگی می‌شود و در بازار جهانی از این شبکه استقبال نمی‌گردد.
فلاح‌زاده ادامه داد: مردم اکنون بیشتر از سرویس تلفن همراه استفاده می‌کنند اما در خانه‌ها مردم علاقمند هستند که از خدمات 'ADSL' و دیتا مخابرات استفاده کنند.
وی گفت: ۵۵ درصد سهم بازار در ارایه‌ی شبکه‌ی اینترنت 'ADSL' است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه