گوناگون
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

دیروز تماشاچیان بازی های المپیک با چهره عجیبی بر روی سکوی تماشاچیان در Rio de Janeiro مردی که از نظر ظاهری شباهت زیادی با رهبر کره شمالی کیم جونگ اون داشت بر روی سکوی تماشاچیان مسابقات دو 1500 متر حضور داشت. اکثر تماشاچیان با دیدن این فرد شگفت زده شدند . این فرد تقریبا به تیتر مهم محافل خبری پیرامون ریو تبدیل شد.
این مرد با اندامی شبیه به کیم جونگ اون که پوشش رهبر این کشور را نیز به تن داشت به مردم لبخند می زد و پرچم کوچکی از کره شمالی را در دست داشت.


فقط هنگامی که وی شروع به صحبت کردن با مردم و سلفی گرفتن با تماشاچیان کرد، بازدید کنندگان متوجه شباهت ظاهری او با رهبر کره شمالی شدند. در این میان شهروندان کره جنوبی علاقه خاصی به عکس گرفتن با او نشان می دادند.
با این حال، برخی از کامنت ها در شبکه ها در شبکه های اجتماعی در غالب طنز بیان می کردند که احتمالا او، قوم و خویش واقعی جونگ اون است.در هر صورت او توانسب با پوشیدن لباس مبدل و ظاهری شبیه به رهبر کره شمالی مخاطبان را گمراه کنون شاید او توانست با این کار به هدف خود یعنی معروف شدن در سطح یک ورزشکار المپیکی در مهم ترین رویداد ورزشی سال در ریو بدل شود.
چند وقت پیش نیز یکی از همتایان جونگ اون در صفحه ای از اینستاگرام عکس خود را به اشتراک گذاشت . در حال حاضر پروفایلی در اینستاگرام وجود دارد که عکس همزاد افراد مشهور را به اشتراک می گذارد تا بحال عکس هایی از همزاد جک اسپارو، ملکه الیزابت دوم، پاپ، و حتی ژوزف استالین منتشر شده است.

برچسب هاRio de Janeiro
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه